måndag 2 februari 2009

Våren kom av sig!

Taklök är vackert året om


Hu. så kallt tycker mina "Busvisslande" Kaniner


Vart tog våren vägen?
Igår slog Vintern till, och det blev både kallt och snö.
Bara ett puder lager men ändå.

Fick iväg akut med dottern igår, och satt 5 timmar på akuten, utan att ens läkaren kom! För jäkligt! Tog henne och körde hem igen. Har nu beställt tid, på andra sidan gränsen, i Kristianstad. Blekinge sjukhusen, kallas för "slakthus" p.ga alla Fel de gjort. Nu förstår jag varför!

Idag har jag i allfall varit ute en liten runda med kameran.
Tog lite udda bilder, på sådant jag vanligtvist inte fotar.
Tappade dock den lilla gnista jag hade p.ga vädret.


Vit Bolltistel som är Överblommad



Urtid och Nutid - En samling med Rullstenar och andra Fossiler




Stockrosorna fröar sig vilt



Spår i snön



Naken Äppelträdstam. Konstigt nog, bär det frukt, fast det är avskalat, ända upp



I väntan på våren, står mina fröplant bebisar, i stelfrusna krukor



Hugo :o)



Syren Budleja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar