måndag 14 december 2009

Så Ledsen!

Mitt Första Barnbarn, har nu gått Lucia för Första gången, och jag fick inte se henne!
Var bara 2 som fick dit, enligt dottern. Hon har sagt att hon och killen skulle dit. Inga andra! Idag får jag veta att Pappan skulle dit, och min Dotter hade annat för sig! Frågade henne vad som var viktigare än hennes Dotter!
Fick svar att "Min framtid" var viktigare???? (Alltså min dotters framtid var Viktigare, än mitt barnbarns)Höll på att trilla av stolen.
HUR KAN EN MAMMA SÄGA SÅ??? Gör så ONT i mig!
Jag ville så gärna se mitt barnbarn gå och Lussa! Får kanske Aldrig se detta!
Var på PRO Kalkon middad i Torsdags, och där var ett dagis och lussade! Blev så rörd att tårarna kom. Den minsta var som mitt barnbarn, i ålder!
Gör så Jäkla ont att det nu är missat... De har redan gått och jag sitter här och lipar! SKIT!


Lucia på PRO

1 kommentar:

  1. Nämen, trodde jag hade skickat en kommentar redan för 2 veckor sedan?
    Så klart gör det ont att du missade det med Luciafirandet och ditt barnbarn. Det första.
    Men snälla, det kommer nya sådana evenemang
    och då är du med.
    God fortsättning och Kram, Petra B.

    SvaraRadera